Kā mēs līgojām Šveicē 22.-24.06.2012. IABC 2012

20.06.2012.

/Solvita/
Izbraucam uz Šveici no Rīgas ap plkst 07:00. Savu ceļojumu vēl agrāk iesāk Natalja no Igaunijas. Sagaidījuši viņu, operatīvi saliekam mantas, būrus un suņus būros. Esam 4 cilvēki: Arta, Solvita, Ģirts un Nataša, un 5 suņi: Tika (mix), Dako (skotu terjers), Bolty (borderkollijs), Tika (jagdterjers) un Rush (Bolty kucēns). Būs, kas dod daudz siltas, slapjas bučas. Divas Tikas vienā busā :) Mēdz arī tādas sakritības būt. Šoreiz un IABC no Baltijas valstīm brauc tikai 4 suņi - bet BRAUC! Braucam ar 8-vietīgu busu, un vietas ir daudz. Klausamies Līgo dziesmas. Tie gan būs netipiski Jāņi tik tālu no Latvijas.
/Arta/
Domāju, ka mums tik daudz mantu... bet, paldies dievam, nē :) Klausamies busā šlāgerīšus, arī kājas cilājas. Pagaidām vēl par skriešanu pa laukumu domas nevedas. Bet par to, ka derētu vēl vienu kafijas krūzīti - tas gan!
/Solvita/
Pirms autobāņa nopirkām zemenes ~3kg pa 13 PLN (~2,- LVL). Ļoti garšīgas! iebraucot Polijā pārvelkam 1h atpakaļ. Uzbraucot uz pirmā Polijas maksas ceļa plkst 17:30 mūsu busam "noplīst" sajūgs. Līdz viesnīcai vēl 300 km. Šofera miera saglabāšana ir apbrīnojama. Saņēmis instrukcijas, kā braukt ar šādu kaiti, Ģirts norullēja līdz viesnīcai atlikušo ceļa gabalu, ar cerību, ka servisā ātri visu salabosim. Motelī "Capricornus" iebraucam 21:30. Mums ir sava 4-vietīga mājiņa. Ļoti jauka, aprīkota ar visu nepieciešamo. Serviss sāk strādāt 08:00. Pēc vakariņām likāmies gulēt. Suņi savā starpā ļoti draudzīgi, tas priecē.
/Arta/
Zemenes, protams, ņammīgas. bet pēc vāģa noplīšanas kuņģītim pietika prasīt odziņas. Stresiņš... Bet mums šoferīts tāds rāms un drīz jau turpinājām ceļu. Ceļi skaisti, mežacūku ģimeņu apsargāti. Mājiņa jauka, silta un miedziņš tāds pats.

21.06.2012.

Rīts gan tāds slapjš un lietains. Ģirts aizbrauca pie autoārsta. Gaidam labas ziņas. Mēs te pašas kaut kā izklaidējamies. Solvita mēģina iekļūt virtuālajā pasaulē. Nekā. Nu ko! Sagaidīsim Ģirtu un laidīsim tālāk!
/Solvita/
Ģirts ar auto atpakaļ 10:15 Nekas īsti nav saremontēts. Ātri tiek nolemts, ka tāpat turpināsim ceļu. Viesnīca izmaksāja 55 EUR (mājiņa). Dodamies ceļā 10:45. Ap 18:00 uztaisam otro īso apstāšanos. Vajag atliet un ieliet :) Koliņa 1L maksā 3,29 EUR, nopirkam vēl dažas pudeles vieglo aliņu. Aizgājām ekskursijā uz WC (maksas 0,70 EUR). Praktiskais latvietis pārmaksāja (jeb samaksāja) par 1 cilvēku :D
Pa ceļam Vācijā daudz cietokšņu kalnu virsotnēs. Skaisti!
/Arta/
Ceļš caur Vāciju nu tāds.. garlaicīgs. Brīnos, kā Ģirts var pabraukt. Ieliešanas - atliešanas epopeja: nu mēs no laukiem :) pieraduši bez maksas. Žuržak, mēs jau nākam!
/Solvita/
Žuržaks (Bad Zurzach) sagaida mūs ar saules stariem pēc lietus un zibeņa, kas pavadīja mūs ceļā. Esam galā ap 21:00. Esam nelegālie imigranti, jo nekur nevarēja nopirkt iebraukšanas uzlīmīti. Tāda jāpērk katram auto pa 40 frankiem. Viss ir ciet. Cerams pa nakti neviens mūs nenoštrāfēs. Piedāvāta vieta, kur celt teltis mums nesimpatizēja. Vienīgā koka paēnī jau iekārtojušies bija krievi no Sanktpēterburgas. Nedaudz nostāk atradām skaistu vietu biezi saaugušu egļu ēnā. Uz mīksta sūnu paklāja uzcēlām telti. Cēlām ilgi līdz ar tumsu, kas iestajās zibenīgi. Trūka dažu telts daļu. Izlīdzējāmies ar līdzpaņemto plēves gabalu - praktiskie latvieši :) .
WC ierīkots pārvietojamā vagoniņā, krietnu gabalu tālāk.
Vakariņās uzvārījām rasoļniku un jutāmies laimīgi!
/Arta/
Žuržaks rullē! Skaista vieta. Biju gan domājusi, ka sacensību vieta būs plašāka. Telts celšana tiešām manāmi ievilkās, jo trūkst pieredzes. Vakariņas sanāca gardas, tikai atkal slapjums no gaisa. Jāiet būtu gulēt, bet nē - mums ir japārspēj krievu telts skaļumā (pagaidām gan šie vēl klusē). Ok, līdz rītam!

22.06.2012.

Rīts sācies ar ļoti skaļām putnu dziesmām. Solvita pieceļas pirmā un tad jau arī mūsu suņi - bučmulīši piecēla arī mūs pašus. Gaidam atklāšanas ceremoniju, bet pirms tam veicam reģistrēšanos. Satikām Bettiņu - šveiciešu skotu terjeru saimnieci. Atklāšana. Tā arī nesapratām, kas īsti notika, jebšu pareizāk - nenotika. Nu labi. Ejam gaidīt savu startu.
/Solvita/
Pamodos pirms modinātāja ap 05:30. Putni sveicina jauno dienu, ļoti priecīgi čivinot. Solās būt saulaina, karsta diena. Kurbulējam gāzes plītiņu, GRIBU KAFIJU! Daudz kafijas! :D Hipnotiski skatoties, meģinājām paātrināt ūdens vārīšanos.
Brokastīs kukurūzas pārslas ar pienu.
Pirmā trase mums ir jumping team small. Kaut kā atkal stresiņš, ejot uz startu. Likās sirds izleks no krūtīm. Protams, dabūju atteikumu vistizlākajā un vienkāršākajā vietā. Dako gan smuki šo trasīti noskrēja. Arta visur smuki samainījās.
Sacensības ir labi organizētas. Vienlaicīgi notiek starti trīs ringos, kas atrodas 5 m attālumā viens no otra. Staigā security - vīri melnā. Natalja ar Bolty A3 large adžiliti trasē ieguva 3.vietu no 96 suņiem!! Apveicam!
Tikas A3 small trasē es pietaisīju atkal kļūdas.. Kad sākās pāru starti, atklājās, ka man izrādās nav pāris, lai gan biju ar vienu vācieti sarunājusi, ka mūsu suņi skries pārī. Nu neko. Skriet individuāli neviens neaizliedz :) Visu dienu nežēlīgi cepina saule. Telts gandrīz visu dienu atrodas ēnā, un suņiem pie telts būros ir labi. Tad, kad jāiet uz startu, ir pagrūti. Ja laiž kādu bez rindas priekšā sanāk par daudz nokarsēties saulē. Uz adžiliti pāru trasi Dako par daudz izkarsējās saulē un Arta burtiski viņu vilka pa trasi. Bet viņa lieliski tika gala - malacis! Visur viss pareizi un tikai viens atteikums uz viadukta. Es nedaudz savācos uz pāru adžiliti. BET no starta pati norāvu Tiku (nervi, nervi...). Kalnam Ticēns nemaz nedomāja taisīt zonu 2x2, noleca - bet no zonas. Es biju pārāk klusa un nepārliecinoša. Viss pārējais smuki, buma zona godīga. Izleca šķībi uz viaduktu un nogāza elementus - mana vaina. Šodienas pēdējais starts Artai ar Dako A1 adžiliti. Pirms tam Dako atvēsināja mūsu iemīļotajā strūklakā.
Uzkurināja pirms starta un smuki noskrēja - 5.vieta ar nogāztu barjeru. Ja nebūtu tā barjera mūsu skočš būtu pirmais! Ah... Arta malacis, skaists starts. Jauks dienas noslēgums!
Ap 18:30 viss bija beidzies. Devāmies ar Artu iemēģināt mums atvēlētās dušas atpūtas kompleksā 500m attaluma pa 0,50 frankiem. Tīri neslikti tur bija. Vienīgais, kas neiperiecina darba laiks 09:00 - 20:00. Pēc dušas zāles zaļāka, debesis zilākas. Gar sacensību vietu un mūsu apmetni iet zila, strauja, plata Reinas upe. Skaista vieta!
Kad atgriezāmies, skatos visi 3 ringi tukši, bet ar šķēršļiem. Paķēru Tiku un atsrādaju zonas uz visiem ringiem. Viss jau mierīgaks prāts pirms rītdienas startiem. Vienā no teltīm ir bārs, kur notiek diskotēka - tusiņš. Cilvēki dzied, dejo. Es nedaudz palīdzēju Nataljai ar "viborku" - ožas pārbaude Bolty prieks obidience. Noslēgumā devamies ar visiem suņiem pastiagāties gar Reinu. Bolty nopeldējās. Kad atgriezāmies bija jau tumšs, devāmies pie miera. Bārā vēl ilgi skanēja mūzika, kur cilveki dziedāja un dejoja. Mums gan koma.

23.06.2012.

/Solvita/
Atkal pamodos pirms modinātāja 05:40 Putni jau ap 05:00 bļaustās (dzied). Starti šodien sākas 07:00. Mums ar Artu pirmais starts 09:00 jumping pair. No malas izskatās ĻOTI riebīga - kropla trase. Diezgan veiksmīgi tikam ar viņu galā. Tikai laba, bet negribīga izturība. Tīra trase (16. vieta), bet nedaudz smagnēji - novelšu vainu uz kroplīgo trasi :D Dako forši, enerģiski noskrēja. Viadukts gan bija par augstu, bet tomēr leca.
/Arta/
Atkal muļķīga kļūda slalomā. Pārējais viss daudz maz OK. Skatīsiemies, kā būs turpmākās trases.
/Solvita/
Nākamā trasīte adžiliti breed. Dako smuki, tīri 14.vieta!!! Neliels sods par laiku tikai 2,08 sekundes. Tika gandrīz labi - noleca kalna zonu!!! Viss pārējais smuki. Gandrīz nepareizi iemācījos šo trasi. Labi, ka pēdējā minūtē attapos, - būtu abloms. 18.vieta, labs ātrums. Nākamais starts komandu adžiliti. Nolēmu, ka ja noleks zonu, tad diskošos. Noskrēju tīri (5.vieta)! Gan bumam, gan kalnam Tika uztaisīja perfektus 2x2. Tātad visa vaina manā nervu sistēmā. Nervozai saimniecei jau nevar uzticēties...
Artai Dsq vietā, kur to vismazāk gaidījām. Paziņoja pārus, kas tiek uz pāru finālu stafeti. Arta tika pāru finālā!! SUPER! Noskreja superīgi, viena kļūda slalomā. Turpinu priecāties par šveiciešu organizatoriskajām spējām. Nekādas kavēšanās, viss notiek laikā. Ļoti patīkami.Pēc tam bija apbalvošana.
Apbalvoja katras trases uzvarētājus, ka arī kaut kādus kopvērtejumus. Nataljas Tika ieguva 3.vietu kaut kādā džampinga kopvērtejumā. Tas mums nāca kā patīkams pārsteigums. Es no satraukuma aizmirsu, ka fotografējot fotoaparātam jānoņem vāciņš. Kāds no malas izpalīdzēja, un visi gardi pasmējās :D
Saule cepina kā aptrakusi pat vēl 19:00 Apbalvošanas laikā organizatoru telpās pieslēdzu lādēties videokameru. Šveicē izrādās ir citas rozetes. Bettina mums izpalīdzēja, atvedot šodien adapteri. Ūdeni kafijai veiksmīgi vāram uz gāzes plītiņas. Viss notiek! 19:30 ejam uz "Party" - vakariņas ar mūziku visiem dalībniekiem. Ar izsniegtajiem kuponiem ir jāizstāv rinda.
Mūsu svētka mielasta maltīte - makaroni ar vārītiem kartupeļiem mērcē + cepti cīsiņi ar bekonu (liec cik gribi) un cepti sīpoli, ābolu biezenis saldajā. Normāli pielikam kuņģus, uzdzerot aliņu pa 5 frankiem.
Pēc vakariņām devāmies atkal pastaigā ar suņiem gar Reinu, šoreiz otrā virzienā. Vēlreiz secinam, ka skaista vieta tas Bad Zurzach! Pavisam piemirsies, ka šodien ir Līgo vakars. 23:00 jau saldi čučējām.
/Arta/
Kaut kā necerēti veiksmīga diena. Dako mani pārsteidza ar savu centību un attieksmi pret darbu. Laikam džeks sācis saprast, ko mēs daram. Noskriet 14.vietā no 73 suņiem ir ļoti labs rezultāts. Pēc saspringtās un karstās dienas seko atpūta - gastranomiskās izvirtības šveiciešu stilā un pastaiga gar skaisto Reinu. Atpakaļceļā satikām pelīti, kura tā arī nepaspēja pārvākties uz citu aliņu mierīgākos laukos. Katrs suns uzskatīja par pienākumu iebāzt savu bezkaunīgo degunu viņas aliņā.

24.06.2012.

Atkal tie sasodītie putni bļaustās. Nakts bija auksta. Šeit vispār tas klimats tāds dīvains - dienas karstas, naktis aukstas. Pirmie starti arī mums šorīt jau 07:00. Iedzeram kafiju un ejam mācīties trases. A1 trase tāda paviegla likās. Dako labi sakoncentrējās un noskrēja labi. Jā, norava 3 sodus par nogāztām barjeram, bet ātrums normāls. Kas ir pats dīvainākais - šūpoles tika veiktas nereālā ātrumā, laikam sajauca ar bumu. Puncītis tika apdauzīts, tomēr tas netraucēja finišēt ātri.
/Solvita/
Tikas rīts sākās ar A3 adžiliti trasi. Interesanta trase, noskrējām tīri - 6.vieta. Nepaspēju samainīties tikai vienā vietā. Ideālas 2x2 zonas! Jauks rīts! Nākamā trase mums abām ar Artu kopīga - jumping breed. Trase man īpaši nepatīk - aklās ieejas tuneļos (jau otro reizi šodien). Skatoties uz citiem, kur viņi kļūdās (medium grupa), mācījāmies, kur nekļūdīties mums. Tika noskrēja tīri 6.vieta!
Dako ļoti forši un skaisti. Viena kļūda slalomā, Arta nedaudz noraustījās. Dako super pārleca viaduktu un sekoja visu laiku tam, ko rāda Arta. Godīgs sunītis. Ārā atkal svilina saule un spiedīgs gaiss - būs lietus. Cerams tad, kad viss beigsies. Nākamie mūsu starti A3 jumping Tikai un A1 jumping Artai ar Dako. Izlika rezultātus par tiem, kas kvalificējušies uz finālu startiem. Tika un Dako iekļuva gan Final breed, gan Final Nation! Ideāli! Tika small suņu kopvērtējumā ir 7.vietā! Nice. Esmu ļoti priecīga par šo rezultātu. Dako 16.vieta! Naisī, nais.
A3 džampinga trase pēc visam noskrietajām trasēm likās viegla. Bet kā zināms, nekas nav sarežģītāks par vienkāršām lietam. A1 jumping trase gan liekas nedaudz pārspīlēta - 2 "Ap" komandas. Gan Tika, gan Dako noskrēja šīs trases tīri. Tikai A3 10.vieta, Dako A1 6.vieta. Tagad pēc idejas vajadzētu gatavoties finālu startiem. Jūtās gan fizisks, gan morāls nogurums. Mūsu grūtākais uzdevums - paspēt atcerēties trases.
Pirmā ir Final Nation - grūta trase. Laiks mācīties nez kāpēc īsāks nekā iepriekšējās reizes. Dako ļoti godīgi noskrēja, bet Arta 2x aizmirsa trasi un izmisumā meklēja palīdzību pie tiesneša, bet viņš, protams, stāvēja ar akmens ģīmi. Skatītāji kliedza, norādot nākamo šķērsli, pēc brīža Arta atcerējās. Tas bija ļoti mīļš starts, jo visi ļoti juta līdzi. Radās tāda kopības sajūta! Tiku es šaja trasē "uzsēdināju" un barjeras pēc cietā tuneļa, laikam pārāk strauji pagriezos pa 180 grādiem. Ticēns sataisījās lekt garo taisno lēcienu, bet es sunim jaucu galvu. Un uzreiz pēc tam tāds šaubīgs atteikums uz slalomu. Ja šo neņem vērā visas kļūdas, diezgan jauks starts. Xe, xe, xe... cik ironiski :D
Mēģinam gatavoties Final breed startam. Vārds mēginam ir īstais, jo nekas mums nesanāk :D
Mācīšanās laiks liekas nenormāli īss, trase gara: 200 metri un 22 šķēršļi. Kaut ko ātri samācījāmies (Natalja mums ka vienmēr palīzēja) un skrējām pakaļ suņiem. Small skrien pirmie. Dako noskrēja visu trasi galopā. Nogāzta pirma barjera un viaduktam attiekums, jo kļūda spēc sūtīja uz "ap". Tiku ilgi čakarēju uz starta. Noturēju! :D Noleca kalnu. Pēc buma (13-tais šķērslis) Dsq: aizgāja pa taisno uz citu barjeru.. principā es tā arī parādīju.... Vienīgais disks no 11 startiem .. eh. Spriedze dara savu. Pēc tam jau viss atkal kā pa sviestu.
/Arta/
Pēc tik grūtas dienas sasmelāmies spēkus un iedvesmu izlauzties civilizācijā. Mums paveicās ar gidu. Ģirts mūsu startu laikā jau bija pamanījies izlauzties brīvībā un izlūkoja Žuržaku.
Slepeni pārbraucot robežu, iefiltrējās Vācijas "Aldi" veikala pusē. Līdz ar to mums bija skaidrs mūsu gajiena mērķis. Gribam ALU! Uzsākam gājienu. Žuržaks ļoti skaista pilsēta, bet tukša, bez cilvēkiem. Gribējām veikalā nopirkt alu, bet mums "laipni" pateica, ka darba laiks beidzies jau 1 minūti. Nu neko. Ejam talāk. Ieraugam parciņu, kura ir bārs. Tur notiek futbola skatīšanās. Bet ak tavu nelaimi, alu mums atkal neviens nedod, jo mums nav šīs civilizācijas fantiķi. Nospļaujamies un dodamies nelegāli emigrēt uz Vāciju (pases atstājām).
Šķērsojam Reinu un tur pat jau mīlīgs itāļu krodziņš. Krodziņā valdīja ģimeniska atmosfēra, jo futbolu bija sanākuši skatīties vietējie itāļi. Spēlēja angļi pret itāļiem. Mums tiek atnestas ēdienkartes. Cenas mūs vienkārši pārsteidza: 2x lētāk! Pasūtījam kāroto alu, picas u.c. Kolosāls banānu un ķiršu aliņš un garšīgs ēdiens.
Paēduši lielā vakara krēslā devamies atpakaļ uz aborigēnu nometni. Ļoti jauks dienas noslēgums. Bijām pārsmējušies līdz asarām. Tas ir baigi labi, ka protam pasmieties paši par sevi. Un Itālija uzvarēja Angliju.

25.06.2012.

/Arta/ /Solvita/
Aizvadīta viena splaja nakts un iesākts slapjš rīts. Skaistais, saulainais laiks bija mūs pametis, bet lai atgrieztos. Sākām kravāt mantas 07:30. 08:00 gribējām doties uz dušu, bet kaut ko nebijam pareizi saklausījušas, jo tīrības valstība sāka darboties tikai no 09:00. Čāpojām atpakaļ, lai savāktu mantas. Lietus smidzina, telts slapja, viss ir slapjš. Uz 09:00 jau bijām atpakaļ tīrības valstībā. Pičiņu, pačiņu un visi tīri sakāpjam busā. Iebraucam Vācijā iepirkt ēdamlietas un dodamies uz norunāto vietu, kur satiksimies ar Bettiņu. Bettiņa mūs jau gaida ar savu minikūperiņu. Pēc brīža ar savu busu jūtamies gaužām neērti uz mazajiem Šveices ceļiem un saprotam Mini Cooper spēku. Bettiņa mūs ved uz ārkārtīgi burvīgu restorāniņu. Šveiciešu viesmīlība ir vārdos neizsakāma. Pasūtam sev ēdienus un šveiciešu nacionālo limonādi Rivella, kas gatavota no piena! Atgādina mūsu padomju Buratīno. Nopērku arī līdzi uz mājām :)
IMG_5707 IMG_5708
Dodamies tālāk apskatīt pilsētiņu Scaffhausen, ka arī slaveno Reinas ūenskritumu, kas ir lielākais Eiropā. Skats ir burvīgs un iespaidi palikuši ļoti spilgti.
Tālāk dodamies uz pašu pilsētas centru. Noliek mašīnu daudzstāvu stāvvietā un atstājam suņus mašīnā. Bettina raitā solī mūs izvadā pa visiem apskates objektiem. Scaffhausen pilsētas simbols likās ievērības cienīgs!
Vecpilsētā daudz senu māju, bet visas koptas un sargātas.
Bettina mūs aizveda uz savu vecāku māju vecpilsētā. Tā ir sena māja, kuru Štemleru ģimene ir atjaunojusi un tagad tā ir ļoti skaista un moderna: Zumgelbenhaus. Turpinam ekskursiju pa dažādām vietām. Iepērkam slavenās sveices šokolādes un suvenīrus. Apēdam pa saldējumam kafejnīcā, kur pārdot mājās gatavotu saldējumu! Mmmm, cik tas bija gards!
Dodamies uz pili, lai apskatītu pilsētu no augšas.
Cietoksnim augšā ir estrāde, kur reizi gadā notiek vērienīga balle. Par visiem šiem apskates objektiem nebija jāmaksā. Šveicē katrs zemes pleķītis tiek apstrādāts, mazajiem ceļiem nemaz nav apmaļu uzreiz sākas vīnogulāju, kukurūzas vai labību lauki. Pēc ekskursijas dodamies uz savu mīļbusiņu, lai pa maziem, šauriem ceļiem nonāktu Bettiņas mājā. Māja viņai skaista, balta, rozēs tērpta. Pagalmā ir vieta adžiliti šķēršļiem.
QM3C1513
Tos ātri uzliekam. Artai bija tas gods skriet ar Hitčkoku. Grūti bija, jo šis skočs ir patiešām ātrs.
Laiks steidzās 5x ātrāk kā gribētos un mēs jau esam ceļā uz adžiliti treniņu, kuru vada Bettiņa savai grupai treniņu laukumā. Laukums atrodas 10 min brauciena attālumā no Bettiņas mājas. Adžiliti laukums izrādījās, protams, superīgs. Apgaismots ar mājiņu (apkurināmu), terasīti ar jumtu, galdiem un soliem, iežogots. Paralēli trenējās 2 grupas. Laukumu norobežoja ar pārnēsājamo sētiņu.
Visi atbrauca ātrāk un salika šķēršļus kamēr Bettiņa veidoja trasi. Treniņā viņa savu grupu sadala 2 daļās: sacensību klase un hobija klase. Sākuma viens aiz otra skrien pirmā grupa uzdevumus, kurus parāda Bettiņa. Pa 5-6 šķēršļiem, sākot no vienkāršākām kombinācijām uz sarežģītākām. Tad to pašu dara otra grupa. Pirmā grupa tikmēr atpūšas un vēro pārējos. Nedaudz sagurušas tapēc laikam vairs nesmaidam :D
Tikai treniņa beigās visi vienu reizi pēc kārtas izskrien uzlikto trasi. Pa abiem laukumiem bija kādi 10-15 suņi un NEVIENS NERĒJA! Viņi gan arī baigi ātri neskrēja, bet katrs kontrolēja savu suni. Kamēr saimnieki mācījās trasi, vairums suņu nepiesieti laukuma malā gulēja un gaidīja savu kārtu. Tāds klusums! Putniņi dzied. Pat Tika valdījās, bet knapi.. Treniņa vadīšanas stils man patika. Būs šis tas jāpašpiko. Pēc tam visi palīdzēja aiznest šķēršļus. Treniņš notika ļoti mierīgā, patīkamā gaisotnē. Bettiņa mums vakariņām vēl sarūpēja kūkas un sendvičus. Uzdāvinaja lielu konfekšu kārbu no Šveices. Tā bija ļoti jauka, saulaina un mīļa diena! Ļoti viesmīlīgi. Atvadījāmies no Bettiņas un ielūdzām viņu uz Latviju, Igauniju. Varbūt tomēr kādreiz atbrauks? :) Uzdāvinājam saldumus no Latvijas un Natalja sava jagterjera Tikas nomedītā meža kuiļa konservus.
Ap 21:30 izbraucām uz Vācijas viesnīcu "Hotel Krone", kur mums recepcijā jau bija atstata atslēdziņa. Ļoti mājīga viesnīca ar jauku numuriņu.
Gulējām visi vienā trīsvietīgā numuriņā ar papildus 4 gultu, šauri nebija. Apēdam burvīgās Bettiņas līzi dotās kūkas un ap 00:35 devāmies gulēt.

26.06.2012.

/Solvita/
Norunājam celties 08:00, pabrokastot viesnīcas piedāvātās bufetes tipa brokastis un doties ceļā. Es pamostos kā parasti 06:00, aizmigt vairāk nevaru. Mūsu logi iziet uz ielu, pa kuru nenormālā skaļumā rībina mašīnas. Blēņdaris Rush pa nakti iznīcinājis tualetes papīru dušas telpās.
Kaut ko viena notusēju līdz 08:00, kad sāka mosties arī pārējie. Izvedām suņus uz īso WC un devamies brokastot, lieki piebilst, ka man pa šīm stundam jau kuņģis pielipis pie muguras :D
Pielikam vēderus brokastīs pa pilnu programmu. Safočējām suņu intelektuālās sarunas viesnīcas numuriņā.
Viesnīcas trīsvietīgais numurs ar extra bed maksāja 106,- EUR. Izbraucam ap 10:30. Dodamies uz to pašu viesnīcu Polijā. Tur mums palikusi viena no mūsu busa sastāvdaļām. Ģirts visu šo laiku brauc bez sajūga. Viņš tā jau ir piešāvis roku, ka mēs to nemaz nejūtam un bakstam ar pirkstu, kur šoreiz gribam apstāties. Pusotru stundu nostāvējām Vācijā uz ceļā. Kāds priekšā bija ielicies ceļa bortā. Labi, ka pirms palaida satiksmi viss jau bija satīrīts. Polijas viesnīcā ieradāmies ap 21:30.

27.06.2012.

Mostamies jau pirms 06:00, lai paspētu laicīgi izbraukt. Garšs ceļš priekšā, jo zaudējam 1 stundu dēļ laika zonas maiņas. Izbraucām 07:00. Nataljai no Rīgas vēl būs jāturpina ceļš ar savu auto uz Tallinu. Viss ceļš likās garlaicīgs, skaitam stundas, kad būsim mājās. Laiks paliek auksts un drēgns. Iebraucām Rīgā ap 21:30. Ceļojums ir galā! Ļoti daudz pozitīvu iespaidu un emociju. Pilna galva ar informāciju.

Nākamgad noteikti dosimies uz IABC 2013 Polijā!!!

Vairāk foto šeit..., šeit... un šeit...
Video skatīties šeit...

Pievienot komentāru

7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.